will you be there?

Blogga suger!
i fredags åkte jag, Maja och Malin in till Luleå och plågade oss själva. Jag gjorde då hål i tungan, vilket gjorde så helvetes ont att jag nästan inte kunde hålla tillbaka tårarna. Sen efteråt var jag typ i chock-mode.
Vi gick en sväng på stan också och jag hittade en tunika från gina och ett par jeans från carlings.
Sen på kvällen såg jag och Malin idol hos Lisa sen snurrade vi omkring på byn med Sven och Jim.

Igår var det öppet hus på högstadiet och gymnasiet, det sög. Jag pratade som en invalid eftersom att min tunga i nuläget är 1 dm i diameter. Och det vart ju inte bättre av att vi blev intervjuade av tidningen också.
Vi fick sluta 11.15.
Själv låg jag och såg desperate housewives till kl 7 då lisa kom.
Vi gjorde inte så mycket, såg en skräckis. Sen kom pappa hem med nybakta bullar som han hade gjort, very fun när det tog typ 20 min att äta en.

Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på något lugnt iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0