Orkar verkigen

INTE
Men bara för er homopeople, så ska jag skriva lite!
Första skoldagen idag för mig. Inte så mycket nytt men lite. Jag tycker att vi har fått ett bra schema och det är väl huvudsaken. På lunchrasten gick jag Maja, Lisa och Julia och handlade mat till vandringen.
(vi tillhör samma matgrupp). Sen efter skolan färgade jag Lisas hår. Vet inte riktigt vilken färg det blev :)
Kvällen har jag ägnat åt att packa inför vandringen som kommer att ske kring storforsen i morgon.
har även varit och inhandlat mat :)
Kom på alldeles just att jag måste köpa nya fotbollskor. Mina havererade ju totalt när jag spelade med 4an i lördags.
Fuck.

avlider

Hej, är då tillbaka i sverige igen. sjuk. får se om de blir skola imorgon.
har även hört talas om vandring på tisdag, kan väl se fram emot det lite grann.
skriver i morrn hörni

dagen det

Halloj!
Vaknade nyss, pappa väckte mig och frågade om jag skulle med till norrfjärden och hämta kisseungen. Vad tror han? jag gillar inte djur. Okej om den skulle vara söt, men så är nu inte fallet. Den är väl ca 3dm lång och 3dm bred. En tjock liten kisse.
Jag har lite förslag på namn: zomasii, söthanni eller luddi :)
Nu måste jag rycka upp mig, äta lunch, packa det sista och sen åker jag! :)
Therese i umeå :)

what is fame?

Godkväll gottfolk!
Tidigare ikväll gick jag och hyrde en film och köpte godis! Vi hade en liten filmkväll här hemma. Fame hette filmen, och den var riktigt bra tyckte jag! lätt sevärd.
Sen så har jag bara pysslat på lite grann. Laddat kameran, mobilen, packat lite osv. Så kul det kommer bli! :)
Vi åker från Älvsbyn strax före 15.00 i morgon.
Nu ska jag krypa ner bland mina täcken och se filmen en gång till, tills jag somnar ;)
Snacka om att jag kommer att sakna min HOMI! Hon flyttar ju i morgon!♥

thnks fr th mmrs

Hallå homies!
kom just hem från match på norrvallen mot munksund. Vi spelade grymt bra idag trots regnet som öste ner hela matchen. Vi förlorade iallafall me 6-0 tror jag. Jag tycker att det är så synd att det är så lite engagemang i 4ans lag. Det är som om all fokus ligger på 3an och sen när man blir inlånad till 4an och ser vilka som spelar där så är det olika varje gång. Spelare som inte har tränat på 2 år osv. Men det är ändå kul att komma iväg och spela lite enklare matcher med 4an stället för med 3an :)
nu är det inte länge kvar. Imorgon den här tiden är jag påväg till skellefteå ! jummie

Följ mig på bloglovin!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1939749/venividiviciwebbloggse?claim=ypuxymn9pyg">Följ min blogg med bloglovin</a>
Okej, det där funkade ju inte sådär jättebra! Men gör så här, om ni inte hittar min blogg på bloglovin genom att söka på mitt bloggnamn. Sök då på min e-post adress till den här bloggen [email protected]. KOM IGEN NU!
ja, bra hej

those tree words, i said to mutch

Hej igen!
Tänkte berätta lite om min kväll. Kring 8 gick jag och mötte Malin för en promenad. Men att lägga sig i gräs-slänten vid Turistgatan Kändes mycket mer lockande. Så självklart var det de vi gjorde. Sen efter en timme eller så gick vi hem till mig, åt av den nybakade blåbärskakan jag och rosa hade gjort tidigare samtidigt som vi såg en film. Som förövrigt var helt konstig. :)
Imorgonbitti 11.10 åker jag till norrfjärden och spelar match! roligt :)
Godnatt!
2 bilder från umeå !

stuck in the moment

Hej!
Vart så otroligt less den förra bloggen, så gjorde en liten flytt. Det är alltså här på Http://venividivici.webblogg.se ni kan följa mig i framtiden.
Lite enklare blir det om ni lägger till mig på blogloving. På det sättet det lättare att komma ihåg namnet!
Så somsakt. Det är här ni kommer att kunna hitta mig :)

Hanna Samuelsson

RSS 2.0