Two is better than one

Haloo!
I fredags var jag med Anna och bara myste framför idol, Jay är ju förjävla snygg!

I Lördags skjutsade pappa mig till Sjulsmark för lagfest. Vi var där ett tag, fikade, prisutdelning osv. Sen Åkte vi iväg till Paintball torpet och spelade paintball. Jag var helt jävla bäst och blev inte träffad nån gång!
Sen skjutsade Sandra mig in till stan så åkte jag hem med Lisa. Vi han inte vara med på själva "huvud delen" för att vi tog oss inte hem nå senare.

På lördagskvällen firade vi halloween i korsträsk, lämnar det så. Jag hade en awesome kväll kan man säga.
I söndags åkte jag Malin och Madde upp till Muskus till Kajsa och Rebecca. VI åt pepparkaksdeg och hade grymt kul.
Sen sov vi över där och var där som hela dagen igår. Utom på kvällen för då åkte vi ner på byn och gick ut och åt :)
Sen körde vi körragömma med Johanna, Krister, Erika, och Viktor (plus oss då)

(ett litet internskämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0