the bad touch

Godkväll!
Den här tisdagen var en bra tisdag! Trots 6 lektioner så var den rolig. Först ett jättebra provresultat, sen volleyboll på idrotten, och ja. Dagen gick ovanligt snabbt iallafall.
Sen efter skolan satt jag och pluggade lite NO och gjorde idrottsläxan. Jesper kom förbi med Nils hade inte hunnit komma hem så jag var så snäll och bjöd på fika :)

Nu kom jag just hem från en lång promenad i kylan, invigde mina nya täckbyxor och gick kanisrundan.
Sen så ska jag få "2 månaders gymkort" av mamma, anledningen till varför jag bara tar 2 månader är för att sen börjar fotbollen om igen och då hinner jag inte träna på gymmet så mycket.
Så imorgon ska jag gå och boka tid med instruktör :)
Lisa ska bli min träningsbuddie också!

Nu ska jag duscha, sen börja läsa min nya bok som jag fick av min käre bror i födelsedagspresent. Nämligen Dan browns " Den förlorade symbolen" en fortsättning på da vinci koden och änglar och demoner som jag läste i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0