Lasergame

Hej
Gårkvällen var trevlig, vi var hos Kajsa i Muskus i deras "nya" hus. Körde galenpanna, dansade, lärde oss wannabe dansen från one tree hill osv :)
Idag blir det lasergame, jag och Anna lär ju dominera som vanligt..

Äntligen är desperate housewives säsong 1 klar. Nu kan jag se alla avsnitt utan att behöva vänta!
Känner att säsong 2 hade suttit fint!
Den kan någon gärna ge mig när jag fyller år på Måndag. Just det, alla lärare ska på kurs i Luleå på måndag så alla elever är lediga, men vad jag vet så har då inte vi 9or blivit informerade om det här?


Kommentarer
Postat av: maja

jag vet jag är också lite stolt! det var väl lite de som var meningen älskling;) haha, nä skoja bara

2010-11-04 @ 18:12:13
URL: http://majjadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0