kiss and tell

haloj
igår vart det inget lasergame, utan bad på nordpolen istället.
Vi kom hem ca 20.30, då hade vi prick en timme på oss innan Saw 3D i luleå skulle börja, så Sven skjutsade oss dit.
Jag och Lisa så filmen, sen gick vi från stan till bergnäset och sov i Saras lägenhet.
Vi blåste upp dubbel madrassen i trapphuset för att inte väcka Sara och Fanny sen på morgonen kring 7 vaknade vi och då var det slut luft i madrassen..
Kring 12 åkte vi in till stan och gick omkring en stund sen åkte vi buss ut till Arcus och fick skjuts hem.

Ikväll har jag varit med Lisa, fick paltmiddag där också! sen såg vi idol och så.
Imorgon ska jag på hockey, sen baka fika till min födelsedag och sist men inte minst iväg på kvällen!
Bilderna är från Halloween i korsträsk förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0